5 πράγματα που μου αρέσουν στον εαυτό μου

by - Οκτωβρίου 15, 2017

5-πράγματα-που-μου-αρέσουν-στον-εαυτό-μου!

Το τρελό τουριστριάκι μου, είναι όλο καταπληκτικές ιδέες!
Σε μια από αυτές οφείλεται και αυτή η ανάρτηση! Ορίστε λοιπόν 5 πράγματα που μου αρέσουν στον εαυτό μου.

✔  Μου αρέσω όταν δεν γκρινιάζω και σε όλα τα στραβά ή τα δύσκολα  βρίσκω ένα τουλάχιστον θετικό που μας κάνει όλους εδώ μέσα να γελάμε!

✔  Μου αρέσω που τις περισσότερες φορές είμαι αισιόδοξη!

✔  Μου αρέσω γιατί ποτέ δε βαριέμαι  και όλο βρίσκω κάποια καινούρια ιδέα να υλοποιήσω!  Έτσι υπάρχει και μια σχετική ισορροπία. Ξέρουμε πως τα πράγματα στο σπίτι μας πάνε καλά. Θα ανησυχήσουμε ομαδικά όταν ας πούμε δούμε τη μαμά Ελένη να σιδερώνει (πράγμα που δεν έχει συμβεί ποτέ άλλοτε στο σπίτι μας).

✔  Μου αρέσω που τις περισσότερες φορές απολαμβάνω τη ζωή με τα παιδιά.  Γίνομαι ξανά παιδί και περνάω πραγματικά καλά με τα παιδιά μου!

✔  Μα πάνω από όλα μου αρέσω γιατί επιμένω σε ένα όνειρο σαν πιστό σκυλί!  Κι ας ξέρω πως ίσως να μη γίνει πραγματικότητα ποτέ.  Τα σκυλιά όμως είναι πιστά στους ανθρώπους τους και οι άνθρωποι είναι πιστοί στα όνειρα τους.

Αυτά λοιπόν είναι 5 πραγματάκια που αγαπώ στον εαυτό μου. Αν ψάξω ίσως να βρω κι άλλα. Αν όμως μου ζητούσαν να έγραφα κι αυτά που δεν αγαπώ εκεί να δείτε τη λίστα είχα να φτιάξω... χε χε χε
Η φωτογραφία τραβήχτηκε από τον προσωπικό μου φωτογράφο ετών 7!!

Μέχρι την επόμενη πρόκληση του τρελού κοριτσιού που ακούσει στο όνομα Αντωνία ...


νότιες καλημέρες φίλοι!


You May Also Like

18 Comments

  1. πολύ χαιρομαι που σε γνωρισα λιγο καλυτερα! καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καταρχήν να δώσω τα συγχαρητήριά μου στον προσωπικό ου φωτογράφο ετών 7! :) :)
    Μοιάζουμε σε αρκετά θα έλεγα!
    Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είσαι φοβερή!!! Καλά ο φωτογράφος είναι φοβερός. Φιλιά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολυ ωραια αναρτηση !!! να εισαι παντα χαρούμενη Ελενη ...
    Η φωτογραφεια Τελεια ....καλη συνεχεια
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραίος ο φωτογράφος σου!! Σου πάει να γελάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαίρομαι που σε βλέπω και Μ άρεσε και η ανάρτηση !!!! Όσο για τη φωτογραφία, συγχαρητήρια στο φωτογράφο !!!! Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ βρε Ελένη μου για ολα αυτά και που είσαι αυτή που είσαι σε παω. Μπραβο στον μικρό φωτογράφο για αυτή την χαρούμενη φωτο.
    😉😘♡♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι υπέροχη φωτογραφία αυτή!!! Φωτογραφία και μοντέλο υπέροχοι!!! Πάντα έτσι να είσαι και να είστε όλοι μαζί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρε φιλε, σ'αγαπώ, αλήθεια! Θέλω πολύ να σε γνωρίσω κάποτε από κοντά
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπαμε ετοιμάζει ο Θάνος γεύμα, παίρνω παιδιά, σκυλιά, Τολ κι έφτασα!!

      Διαγραφή

Ο λόγος δικός σας: