Με λένε Ελένη κι έχω τρία παιδιά.

by - Οκτωβρίου 19, 2017

Μεγαλώνουν-γρήγορα-τα -παιδιά

Σας κοιτώ που βλέπετε μια ταινία και τα τρία μαζί. Καθισμένα το ένα δίπλα από το άλλο. Πάντα κατά ηλικία.  Πρώτα ο μεγάλος, μετά ο μεσαίος και μετά ο μικρός. Κωνσταντίνος. Νικόλας. Στέφανος.  Ποτέ δε χαλάει αυτή σειρά. Στήνεστε πάντα το ίδιο. Τώρα, πως το έχετε καταφέρει αυτό... άγνωστο. 

Μεγαλώσατε! Μακρύνατε απότομα πολύ. Έτσι μου φαίνεται. Μοιάζει να πέρασε τόσος λίγος καιρός από τότε που σας κράταγα τα χέρια για να κάνετε τα πρώτα σας βήματα. 

Είμαι εδώ! κάθε μέρα είμαι εδώ. Επέλεξα να μη δουλέυω για να είμαι εδώ. Κοντά σας.  Να τα ζήσω όλα! Εγώ! κανείς άλλος. Εγώ να ακούσω πρώτη το "μαμά" σας και το "μπαμπά" σας.  Εγώ να δω τη μέρα που θα κατορθώσετε να κάνετε τα πρώτα σας βήματα! Εγώ! όχι η νταντά, όχι η γιαγιά, όχι η δασκάλα του παιδικού. Είμαι εδώ να τα ζήσω όλα. Να δω. Να ακούσω. Να μυρίσω. Να γευτώ. Να αγγίξω.  Να ζήσω το μεγαλείο σας!

Κι όμως αυτή η ηλίθια ανθρώπινη επινόηση του χρόνου τρέχει κατοστάρι κι εγώ ξοπίσω της να προφτάσω να τα ζήσω όλα.  Μα δε φτάνω. Εσείς είστε πάντα ένα βήμα πιο μπροστά.

Κι έχω την άτιμη την αίσθηση πως μια μέρα εκείνα τα μωρά θα έχουν γίνει έφηβοι κι ύστερα αντράκια  κι εγώ θα καμαρώνω αλλά ταυτόχρονα θα ψάχνω και κάτι μωρά .Θα κοιτώ τις πλάτες σας στο δρόμο και θα θυμάμαι πως χτες στον ίδιο δρόμο κράταγα ένα ποδήλατο χωρίς βοηθητικές με κάποιον από σας πάνω στο ποδήλατο να προσπαθεί να ισορροπήσει. Εσείς όμως θα έχετε πάρει αυτοκίνητο και το ποδήλατο κάπου θα σκουριάζει.

Θα μυρίζω όμως ακόμη όλα τα λουλούδια που μου φέρνατε στις αγκαλιές σας και θα ξέρω πως υπήρξα ευλογημένος άνθρωπος
"Μεγάλωσα μαμά"
"Κι εγώ παιδί μου" 

Η φωτογραφία είναι από το pixabay.

Καλησπέρα!

You May Also Like

18 Comments

  1. Αχ Ελένη μου πόση αλήθεια κρύβουν τα λόγια σου! !!!!!@

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ γλυκιές σκέψεις, Ελένη μου, που μαρτυρούν μεγάλες αλήθειες! Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να το είχαν αυτό το "μανιφέστο μητρικής αγάπης" σ' όλες τις σχολές γονέων!
    Είσαι ευλογημένη Ελένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμείς να μην το ξεχνάγαμε όμως!!
      Ευλογημένες όλες οι μανάδες!

      Διαγραφή
  4. Αχ μωρέ με συγκίνησες... Να τα καμαρώνεις πάντα τα αντράκια σου! Φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ γλυκό.
    Καλά έκανες και απείχες από την δουλειά σου για να τα μεγαλώσεις.
    Να είναι γερά και να τα χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πόσο με συγκίνησες!!! 3 αγόρια κι εγώ...και το μικρό μου "Στέφανος" κι αυτός!! Έτσι κάθονται κι εμένα όταν βλέπουν ταινία...μεγαλώνουν...κι εγώ δεν μπορώ ακόμα να πιστέψω ότι ο μεγάλος μου γιός που είναι 10 πλέον...αλλά αντράκι στο μπόι και φοράει 14άρι στα ρούχα σε ένα χρόνο θα με περνάει στο ύψος (1,75 είμαι εγώ)!!! Προχθές έπαιζαν μπάλα στην αυλή κι εγώ καθόμουν και τα χάζευα...κρύωνα λιγάκι και έβαλα στην πλάτη μου τη ζακέτα του...και μετά έβαλα και τα μανίκια...και μου έκανε μια χαρά!!! Ποιός...αυτό το μικράκι που "χθες" νομίζω ήταν που σκέπαζε με το "νάνι" του την φουσκωμένη μου κοιλιά για να μην κρυώσει το άλλο μωράκι που περιμέναμε τότε...μεγάλωσε και κάθε μέρα μεγαλώνει...και μεγαλώνω κι εγώ, μόνο που εγώ έχασα πολλά δουλεύοντας...ιδίως καλοκαίρια...καλοκαίρια χαμένα...που έφυγαν και δεν πρόλαβα να τα χαρώ με τα παιδιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουφ Κωνσταντίνα μου.... τα βλέπω και δεν το πιστεύω...δεν είναι πια μωρά και αυτό με πειράζει. Δεν ξέρω για΄τι. Τα άτιμα τα χρονια περνάνε κι εγώ νιώθω πως δεν τα χορταίνω.
      Αυτό με τη ζακέτα το έχω πάθει κι εγώ. Και λέω αποκλείεται δε γίνεται. Κι όμως γίνεται!
      Σε ευχαριστώ που πέρασες από δω!!

      Διαγραφή
  7. βούρκωσα.....πολυ συγκινητικη αναρτηση και σε νιώθω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγορομάνα και συ;3 αγόρια κι εγώ....24,19 και 11....ούτε εγώ δούλεψα για να μεγαλώσουμε μαζί να μη χάσουμε τίποτα....
    Να τα χαίρεσαι και να τα καμαρώνεις πάντα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πω πω! άλλες ηλικίες αυτές.. φαντάζουν τόσο μακρινές αλλά είναι μια ανάσα μόνο μακριά.

      Διαγραφή
  9. Αχ τι όμορφα που τα λες, αχ πώς περνάει ο άτιμος ο χρόνος!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ο λόγος δικός σας: