Μην ποντάρεις ποτέ σε ανθρώπους που έρχονται κοντά σου μόνο για να κρίνουν!

by - Φεβρουαρίου 27, 2018



Εσύ που ποντάρεις τις μάρκες σου;

Είναι κάτι άνθρωποι που λες, που έχουν ανακαλύψει όλες τις συνταγές και όλα τα φίλτρα της πλάσης για να είναι αλάνθαστοι  άνθρωποι, ιδανικοί γονείς, οπωσδήποτε ικανοί να δώσουν συμβουλές στους άλλους ώστε να τους επαναφέρουν στον ίσιο δρόμο μιας και οι άλλοι είναι κακά, ανόητα και ατίθασα παιδιά. Έχουν πάρει λες το χρίσμα να κρίνουν τους άλλους για τις επιλογές τους και για τις ζωές τους. Να τους λυπούνται ή να τους χειροκροτούν, πάντα κατά περίπτωση! Εδώ ο κανόνας είναι "κάνω ότι σε λυπάμαι όταν είσαι χάλια (στην πραγματικότητα χαίρομαι) σε χειροκροτώ στην όποια επιτυχία σου (στην πραγματικότητα σε μισώ)"

Είναι εκείνοι που δεν ξέρουν από λάθη και που στην κακιά σου μέρα (τη στραβή και την ανάποδη σου) θα σε μαλώσουν που γκρινιάζεις. Ε τώρα... αν η γκρίνια είναι η δεύτερη τους φύση το συζητάμε άλλη φορά.
Εν ολίγοις αυτοί οι άνθρωποι τα ξέρουν όλα. Απλά.
Και φυσικά είναι πρόθυμοι να σου τα μάθουν κι εσένα (γιατί εσύ δεν ξέρεις). Δεν ξέρεις πως να κοιμίσεις τα παιδιά και μένεις άυπνη τις νύχτες, δεν ξέρεις πως να τα διαβάσεις, δεν ξέρεις τι παιχνίδια να παίξεις μαζί τους ή τι βιβλία να τους διαβάσεις. Δεν ξέρεις πως να φερθείς στο φίλο σου ή το σύντροφο σου. Άσε που νευριάζεις καμιά φορά. Κι άλλα πολλά... 

Αυτούς τους ανθρώπους λοιπόν δεν τους χρειάζεσαι. Δεν έχουν κάτι να σου δώσουν. Τώρα αν λέγονται τοξικοί ή αλλιώς δεν ξέρω. Δεν τα πάω καλά και με τους ορισμούς. 
Ξέρω όμως ότι χρειάζεσαι κάτι ανθρώπους που όταν θα σε δουν άυπνη θα σου φτιάξουν καφέ. Όταν όλα σου έχουν πάει στραβά θα σου γελάσουν αληθινά και όταν θα δουν το λάθος σου θα στο πουν μια ήρεμη στιγμή. Θα είναι εκείνοι που θα κάνουν ότι μπορούν για να σε βοηθήσουν όταν νιώσουν ότι χρειάζεσαι κάτι τέτοιο. Είναι εκείνοι που δεν ξέρουν να κρίνουν ούτε είναι "ικανοί" για συμβουλές. Δεν ξέρουν κι αυτοί τίποτα. Είναι σαν κι εσένα. Σαν να λέμε κανονικοί άνθρωποι. 
Ξέρουν όμως τον τρόπο να σου δείξουν πως  θα ανοίξεις τα σίδερα της φυλακής σου για να πετάξεις! Το ξέρουν γιατί το κάνουν και με τους εαυτούς τους. Ή έστω το προσπαθούν. 


Είναι με δυο λόγια κάτι ωραίοι τύποι  που θα πουν: "εγώ δεν είμαι το κατάλληλο άτομο να δώσω συμβουλές μιας κι εγώ τα έχω ψιλό κάνει σκατά.. αλλά ρε φίλε είμαι εδώ για σένα. Για πες..."

Σε τέτοιους τύπους να ποντάρεις τις μάρκες σου. Μη φοβάσαι, δεν κινδυνεύεις να χάσεις τίποτα. Από τους άλλους όμως να φυλάγεσαι. 


Καλησπέρες άνθρωποι!


You May Also Like

6 Comments

  1. Αυτούς τους ωραίους τύπους αγαπάω. Τους άλλους...εκείνους τους τοξικούς...ούτε να τους ξέρω. Πια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο αυτοί που αγαπάμε είναι και λίγο σπάνιοι ε;;; αλλά είπαμε εμείς θα τους ψάχνουμε!!!!

      Διαγραφή
  2. Εχω να σου γράψω αλλά τόσα!! Όμως θα σταθώ σε εκείνους τους φίλους που είναι εκεί για σένα ακόμα κ με την σιωπή τους. Και να σου πω κάτι φίλη Ελένη... Χαίρομαι που σε έχω γνωρίσει γιατί είσαι από εκείνους τους ανθρώπους που θέλω να έχω κοντά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε συ φίλη Ρεγγίνα κι εγώ χαίρομαι τόσο που σε γνώρισα!!!! όταν ξεκίναγα αυτό το ταξίδι στον κόσμο του καρυδότσουφλου μου ούτε που φανταζόμουν τι όμορφα πράγματα και τι υπέροχοι άνθρωποι με περίμεναν!!!!!
      Τα πιο γλυκά νότια φιλιά μου!!!!!!!!!!

      Διαγραφή

Ο λόγος δικός σας: