Μια καρύδα που έγινε ποντικός!

by - Μαρτίου 04, 2018

καρύδα-χειροτεχνία


Οι καρύδες δεν είναι μόνο για να πίνουμε το γάλα τους ή για να τρώμε τον καρπό τους!!


Πριν από αυτό το στάδιο παίζουμε με την καρύδα μας και τη μεταμορφώνουμε σε έναν όμορφο ποντικό!!

Ο μικρός Νικόλας έχει ένα κόλλημα με τις καρύδες. Δεν τις τρώει πάντα, αλλά θέλει να τις έχει! 
Εντάξει, το καταλαβαίνω το παιδί γιατί κι εγώ κάποτε απλώς μάζευα καρύδες! Σαν να λέμε για συλλογή. Και δεν είχα δοκιμάσει καν τι γεύση έχει αυτό το άσπρο πράγμα μέσα! τώρα που υποτίθεται μεγάλωσα και δοκίμασα (εξαιτίας του Νικόλα πάντα) η γεύση τους μου άρεσε πολύ!


Λοιπόν ο Νικόλας για ακόμη μια φορά αγόρασε μία καρύδα. Πριν την ανοίξουμε και ρουφήξουμε το γάλα της την κάναμε έναν όμορφο ποντικό!

Τίποτα ιδιαίτερο δηλαδή... απλώς ασχοληθήκαμε ένα μισαωράκι (και πολύ λέω) όσο να πιω έναν καφέ! 


Ορίστε λοιπόν το αριστούργημα του Νικόλα!


καρύδα-χειροτεχνία



καρύδα-χειροτεχνία



καρύδα-χειροτεχνία


Αν σας αρέσουν οι καρύδες και σε εσάς (με οποιοδήποτε τρόπο) παίξτε λίγο μαζί τους. Έχουν πολύ πλάκα!
Και για την ιστορία να σας πω, πως κι αυτή τη φορά ο Νικόλας κατέληξε πως δεν του άρεσε πολύ η γέπση (γεύση)!


Καλησπέρες άνθρωποι! 


You May Also Like

10 Comments

  1. Τέλειος ο ποντικούλης του Νικόλα!!!!
    Μου θύμισε τα χρόνια που τα παιδιά μου ήταν μικρά και φτιάχναμε διάφορα με τις καρύδες! Καλή συνέχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια έπαιζες κι εσύ με καρύδες!!! Χαίρομαι που δεν είμαστε οι μόνοι!!!
      Καλή και όμορφη συνέχεια ε!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Τέλεια η ιδέα του Νικόλα! Εμένα μου αρέσουν πολυ οι καρύδες αλλά είναι βάσανο μέχρι να την ανοίξεις! Τα φιλιά μου στο Νότο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α καλά.... μέχρι να την ανοίξουμε κι εμείς μια ταλαιπωρία την περνάμε!! χε χε χε

      Διαγραφή
  3. Αστέρι ο Νικόλας......! μπράβο του.
    Ελένη μου καλή σου βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. η φαντασία των παιδιών απλα με εντυπωσιαζει! υπεροχη η καρυδα σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. wow !!! beautiful and so lovely,i really like your good idea so much.Thank for sharing.

    หนังเกาหลี

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ο λόγος δικός σας: